4 Mayıs 2012 Cuma

Dostlar eksik olmasin...

Annem israrla abimi buraya gondermeye calisiyor. Abimin zaten niyeti var ama annemin israri ve inatciligi takdire sayan. Bir gun laf arasinda annecim abim ayarlarsa gelecek zaten niye bu kadar sik bogaz ediyorsun dedim, Turkiye'den biri yaniniza geldiginde ben gelmisim gibi mutlu oluyorum dediginde bir kez daha anladim annelik boyle bir sey, bambaska bir sey, tarif edilemez...

Annemin Turkiye'den birileri ziyaretimize geldiginde bu kadar sevinmesinin bir sebebi de bizim misafirlerimiz oldukca ne kadar mutlu oldugumuzu gormesi sanirim. Buraya geldigimden beri ziyaretci istatistiklerimiz oldukca iyi, aman nazar degmesin! Acilisi Garanti'den arkadasim Ilkerlerle yaptik, sonrasinda mastirdan arkadasim Sabine geldi. Hatta onun serefine ilk ev partimizi gerceklestirdik. Onun ardindan hic beklemedigim bir anda Komtas'tan arkadasim Emre bize bir surpriz yapti. Sonrasinda yollarina gul doktugum Aylusum geldi.

Alicanla Meryem'in ziyareti, uzun zamandir misafir agirlamadigimiz ve gelmelerini uzun suredir bekledigimiz icin ayri bir solen oldu bizim icin. Onlari agirladigimiz her bir gunun sonrasinda mutfakta uzun uzadiya devam eden sohbetlerimiz, Manhattan'i yuruyerek tavaf etmemiz, evdeki tatli sarhosluklar, derin sohbetler/hafif sohbetler, Alican'dan dinledigimiz gitar resitali, gitmelerinden bir gun once sahane kokteyllerimizin damgasini vurdugu efsane aksam yemegimiz, her birinin yeri ayri bende.



Ve son misafirimiz Melek... Melekle mezuniyetten beri yani 7 yildir gorusmuyorduk sanirim. Bes yildir Arizona'da yasiyor. Facebook'dan bana New York aktarmali bir is gezisi oldugunu soylediginde hemen bir gun erken gelmesini soyledim. Geldiginde ne kadar mutlu oldugumu anlatamam. Onu havaalaninda karsiladigim andan itibaren gecmis yedi yilin acigini kapamak istercesine susmamamiz, geldigi gece paket bir NY gezisinden sonra kendimizi benim en sevdigim yerlerden biri olan Wine Spot'ta bulmamiz, arka arkaya gelen sangria surahileri, sarhoslukla acilan muhabbetler, kahkahalar, sokaklarda soylenen Sabuhalar, sarilmalar, hasret gidermeler, bence yurtdisinda yasayan herkesin kacamayacagi duygu yogunluklari bunlar...

Ozet: Turkiye'den gelmesi sart degil gecmisimden gelen her arkadasim beni inanilmaz mutlu ediyor, hasretimi bir nebze dindiriyor, evimdeymisim gibi hissettiriyor. Sirada Ece, Hasene, Orcun var. Daha gelmenize cok var bilmiyorum ama yolunuzu gozluyorum simdiden! Ve Gozde, ve Ceren buraya gelmenizi saglamak icin daha kac blog yazmam gerekiyor, soyleyin de ona gore hazirlayim kendimi :)

Hiç yorum yok: